مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-12اقتصادي

هنرمندانی که کارگر یا مسافرکش شدند!


خندیدن و خنداندن در روزهایی که تعداد بنرهای تسلیت زیادی هر روز به چشممان می خورد بسیار سخت و دشوار است، روزهایی که مردم یا خود درگیر کرونا می شوند و به قرنطینه می روند و یا اینکه یکی از عزیزانشان را از دست می دهند.

- قرعه ابتلا به کرونا، یکی پس از دیگری، به نام افراد می افند و ناچار به پذیرش آن هستند، افرادی که در کنار گرانی و تورم، دیگر توان شنیدن خبر بسیار بد از دست دادن عزیزانشان را ندارند و در این میان، افرادی هستند که با از خود گذشتگی، ایثار می کنند و با وجود سختی های معیشتی و نگرانی های موجود، به دنبال شاد کردن مردم هستند.

این روزها، بیش از یک سال از شیوع گسترده کووید 19 در دنیا و از جمله در کشور ما می گذرد، موضوعی که ترکش آن به بسیاری از شغل ها و حرفه ها برخورد کرده و افراد زیادی یا شغل خود را از دست داده اند و یا ناتوان از اداره زندگی خود شده اند، یکی از این مشاغل آسیب دیده، هنر است.

هرچند هنرمندان، فعالیت خود را شغل محسوب نمی کنند و با عشق بی نهایت مسیر زندگی شان را با وجود کمی و کاستی ها ادامه می دهند اما کرونا دیگر، این عشق را نیز از آنها گرفته است.

برخی از این هنرمندان، افرادی هستند که برای اجراهای خود نیازمند حضور خانواده ها و کودکان بودند اما این روزها در حسرت در کنار هم بودن ها هستند تا بتوانند بار دیگر لبخند را مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندانی که کارگر یا مسافرکش شدند!

هنرمندانی که کارگر یا مسافرکش شدند!