مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:252021-04-11پزشكي

پرستاران بخش خصوصی در انتظار واکسیناسیون


رییس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد در خصوص واکسیناسیون اعضای نظام پرستاری در مشهد گفت: اکثر پرسنل شاغل در مراکز درمانی دولتی تقریبا واکسینه شده اند، - ایسنا/خراسان رضوی رییس هیئت مدیره نظام پرستاری مشهد در خصوص واکسیناسیون اعضای نظام پرستاری در مشهد گفت: اکثر پرسنل شاغل در مراکز درمانی دولتی تقریبا واکسینه شده اند، البته نمی توان گفت تکمیل شده ولی فرآیند آن در دست اقدام است، اما هنوز یک واکسن به سازمان نظام پرستاری داده نشده است.

محسن گچ پزان در گفت وگو با ایسنا ضمن گلایه از توزیع نامتوازن واکسیناسیون بیان کرد: هنوز یک واکسن به سازمان نظام پرستاری داده نشده است.

اغلب اعضاء هیئت مدیره در سازمان نظام پرستاری، شاغل در بیمارستان و مراکز درمانی دولتی نیستند ولی درگیر فرآیند درمان و مبارزه با کرونا هستند، اما تاکنون واکسینه نشده اند.

همچنین پیگیر واکسن برای همکارانمان که خارج از مراکز دولتی مشغول به خدمت اند هستیم تا واکسیناسیون را انجام دهیم.

امکان دارد فقط افرادی که به صورت شیفت دوم در مراکز خصوصی فعالیت دارند واکسینه شده باشند که آن هم به دلیل آن است که شیفت اصلی خود را در مراکز دولتی سپری می کنند و ممکن است آنجا واکسینه شده باشند، اما تا الان سهمیه واکسنی برای بیمارستان ها و مراکز درمانی خصوصی در مشهد داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران بخش خصوصی در انتظار واکسیناسیون

پرستاران بخش خصوصی در انتظار واکسیناسیون