مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 فروردین 1400 ساعت 02:102021-04-11اقتصادي

آغوش باز زاگرس روی صنعت شیرین استان ایلام


استان ایلام پتانسیل لازم برای پرورش زنبور عسل دارد این در حالی است که به دلیل مشکلاتی هنوز به آن جایگاه مطلوب نرسیده و عدم حمایت مناسب مسوولان در توسعه این صنعت کام زنبورداران را نیز تلخ کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، زنبورداران استان ایلام این روزها با دغدغه ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و شیرینی محصول تولید شده آنها به تلخی تبدیل شده است؛ آنها نیازمند همت و تلاش مسوولین برای رفع این مشکلات هستند.

این صنعت شیرینی طبیعی به عنوان یک حرفه سخت و دشوار شناخته می شود که به دانش و مهارت کافی نیازمند است؛ عسل به عنوان یک غذای سالم مورد استفاده افراد قرار می گیرد و به جز جنبه غذایی به عنوان یک داروی طب سنتی نیز به شمار می آید.

در حرفه ی زنبورداری با کمترین امکانات و سرمایه بهترین شغل تولیدی ایجاد شده و باارزش ترین محصول نیز تولید می شود.

عسل یک محصول غذایی مفید و  یک اکسیر پرارزش است؛ از قرن ها پیش به عنوان عالی ترین و مقوی ترین غذاها شناخته شده و همچنین به واسطه برخی ویژگی های شفابخش خود، به عنوان دارو در درمان اکثر بیماری ها کاربرد دارد.

رونق اشتغال زایی و درآمدزایی با ترویج صنعت زنبورداری هاشم گل نظری رییس اتحادیه زنبورداران ایلام در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: صنعت زنبورداری استان ایلام با بهره گیری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغوش باز زاگرس روی صنعت شیرین استان ایلام

آغوش باز زاگرس روی صنعت شیرین استان ایلام