مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 16:252021-04-11اجتماعي

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه ها


مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائران و مجاوران اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه ها افزایش یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان پایانه های شهرداری مشهد گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی زائران و مجاوران اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه ها افزایش یافت.

جلال قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پایانه های مسافربری مشهد به عنوان مفاصل ارتباطی حمل ونقل جاده ای درون و برون شهری و به دلیل حجم تردد در این بخش از اهمیت ویژه ای برخوردار است، لذا تلاش بسیاری برای ایجاد محیطی ایمن و بهداشتی برای مسافران در این حوزه از سوی سازمان انجام می شود.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته فعالیت های بسیار مناسبی برای ایجاد محیطی ایمن، بهداشتی و عاری از خطرات کرونایی برای مسافران در پایانه های مسافربری شهرداری مشهد انجام شده است، افزود: اکنون با توجه به قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در شهر مشهد و اکثر شهرهای کشور اقدامات مرتبط با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلیه پایانه های مسافربری شهرداری مشهد شدت بیشتری گرفته است.

مدیرعامل پایانه های مسافربری شهرداری مشهد عنوان کرد: بر همین اساس مسافران درابتداء ورود به سالن های پایانه از سوی ماموران حفاظت فیزیکی پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه ها

تشدید اجرای پروتکل های بهداشتی در پایانه ها