مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:302021-04-11اقتصادي

ایجاد اشتغال بیش از 2100 نفر در بازار کار هرمزگان


مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: در راستای اجرای طرح های ذیل برنامه سیاست های فعال بازار کار، زمینه ایجاد اشتغال 2 هزار و 135 نفر سال گذشته در استان فراهم شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هادی ابراهیمی اظهار کرد: طرح کارورزی، طرح پرداخت یارانه دستمزد و طرح مشوق بیمه ای از جمله طرح های ذیل برنامه سیاست های فعال بازار کار هستند که 550 نفر از طریق طرح کارورزی، 1360 نفر یارانه دستمزد و 275 نفر از طریق طرح مشوق بیمه ای مشغول به کار شدند.

وی افزود: و ایجاد اشتغال با ترغیب و تشویق کار فرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید تهیه و ابلاغ شده که در راستای اجرای این طرح، کارفرمایان استان در صورت جذب فارغ التحصیلان دانشگاهی، از پرداخت 23 درصد حق بیمه سهم کارفرما معاف می شوند.

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان در خصوص طرح پرداخت یارانه دستمزد گفت: این طرح با اولویت مناطق کم برخوردار از اشتغال و بنگاههای به شدت آسیب دیده از ویروس کرونا توسط وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای جویندگان کار دارای مدرک تحصیلی دیپلم و بالاتر ( اولویت با دانش آموخته دانشگاهی) در حال اجرا می باشد که طول دوره پرداخت یارانه دستمزد به ازاء هر جوینده کار با تایید دستگاه پذیرنده تا سقف 12ماه و میزان یارانه دستم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد اشتغال بیش از 2100 نفر در بازار کار هرمزگان

ایجاد اشتغال بیش از 2100 نفر در بازار کار هرمزگان