مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-11سياسي

استاندار یزد: نهادهای قانون گذار موثرترین عامل در تحقق شعار سال هستند


استاندار یزد با اشاره به ضرورت تقویت تعامل دستگاه های متولی جهت رفع موانع تولید گفت: عنوان سال جاری کاربردی تر، عملیاتی تر و راهبردی تر تکلیف برای توسعه کشور است.

- محمدعلی طالبی در جریان دیدار خبرنگاران دفتر خبرگزاری فارس در استان با وی، تلاش برای تحقق شعار سال را مهمترین رسالت مسئولان نظام در حوزه های مختلف دانست و در این خصوص اظهار کرد: مهمترین عامل تحقق عنوان امسال در ابتدا باور این نامگذاری است و دوم این که درک کنیم تحقق این شعار تا چه اندازه به ارتقای سطح زندگی مردم و توسعه کشور کمک می کند.

وی با بیان این که در سال های گذشته همواره شاهد نام گذاری هایی بودیم که تحقق کامل نیافته و به عناوین آن چندان توجه نشد و برخوردهای شعاری صورت گرفت افزود: مقام معظم رهبری با درک دقیق از شرایط نسبت به این نامگذاری ها اقدام می کنند که کاملا کاربردی و عملیاتی است و نیازهای ضروری مردم را نیز در نظر دارد.

استاندار یزد با تاکید بر این که عنوان سال به همراه خود یک اولویتی را دارد که می طلبد به طور جدی مورد توجه باشد اضافه کرد: عنوان سال جاری در بین همه سال ها کاربردی تر، عملیاتی تر و راهبردی تر انتخاب شده و کاملا مشخص است که ساعت ها فکر پشت این عنوان نهفته است و بر اساس ارزیابی اقدامات سال های گذشته و اولویت های کشور انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: نهادهای قانون گذار موثرترین عامل در تحقق شعار سال هستند

استاندار یزد: نهادهای قانون گذار موثرترین عامل در تحقق شعار سال هستند