مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:552021-04-11بين الملل

اقدامات روسیه در اوکراین عواقب جدی برای مسکو در بر خواهد داشت


وزیر امور خارجه آمریکا با تهدید روسیه نسبت به ادامه آنچه وی، ادامه تجاوز مسکو در منطقه دونباس اوکراین خواند، نسبت به عواقب ادامه اقدامات روسیه در این منطقه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در گفتگوی امروز خود با شبکه خبری ان بی سی از حضور نظامی روسیه در مرز با اوکراین ابراز نگرانی کرده در خصوص ادامه آنچه وی اقدامات متجاوزانه روسیه در دونباس خواند، هشدار داد.

وی مدعی شد که جو بایدن آشکارا بیان کرده است که اقدامات مسکو در خصوص شبه جزیره کریمه و دونباس عواقبی جدی برای این کشور در بر خواهد داشت و آمریکا و اروپا از ادامه حضور نظامی مسکو در نزدیکی مرز با اوکراین نگران هستند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در پاسخ به سوال مجری شبکه ان بی سی در خصوص تغییرات ایجاد شده در سیاست خارجی دولت بایدن به نسبت دولت ترامپ در خصوص مساله روسیه مدعی شد که ما قرار نیست به چهار سال گذشته باز گردیم و تنها در مورد شرایط فعلی صحبت می کنیم.

پرزیدنت بایدن پیش از پیروزی در انتخابات نیز نسبت به رفتار روسیه هشدار داده بود و سوال اینجاست که آیا روسیه به این اقدامات خود در دونباس و کریمه که از سال 2014 آغاز کرده و منجر به وضع تحریم های مختلف علیه این کشور شده ادامه خواهد داد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات روسیه در اوکراین عواقب جدی برای مسکو در بر خواهد داشت

اقدامات روسیه در اوکراین عواقب جدی برای مسکو در بر خواهد داشت