مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 13:352021-04-11اقتصادي

اصلاح بورس تا کجا ادامه دارد؟


یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه تورم انتظاری در جامعه رو به کاهش بوده و در کوتاه مدت، از رشد یا ریزش سنگین در بازارهای سرمایه گذاری اثری نخواهد بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، امیرعلی امیرباقری امروز (یکشنبه) به افت این روزهای معاملات بورس اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته و با نزدیک شدن به انتهای هفته به دلیل داغ تر شدن بحث مربوط به بازگشت آمریکا به برجام و مذاکرات وین، فشار فروش در بازار سرمایه شدت گرفت و عملا در روزهای پایانی هفته بازار دچار فشار شدید فروش بود.

وی با بیان اینکه سایه مذاکرات برجامی بر سر کلیت بازار از جمله مسایل بسیار مهمی تلقی می شود که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: اکنون مهمترین عامل تاثیر گزار در کلیت بازار و ریسک موجود در بازار ریسک سیاسی و مباحث مرتبط با برجام است که در راس ریسک های موجود قرار گرفته است.

امیرباقری خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به مسایل تغییر رویکرد سیاسی آمریکا در مقوله برجام و احتمال بازگشت آن، درخواست طرف ایرانی مبنی بر لغو همه تحریم ها و همچنین منع پذیرش مذاکرات گام به گام احتمال بازگشت طرف غربی ها به برجام و لغو تحریم ها وجود دارد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: از آنجایی که کلیت بازار به دلیل فشار تورم و با محوریت نرخ ارز رشد کرده بود دسترسی به منابع ارزی ایران و کاهش ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح بورس تا کجا ادامه دارد؟

اصلاح بورس تا کجا ادامه دارد؟