مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 12:302021-04-11سياسي

لزوم به کارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز ایلام


امام جمعه ایلام بر لزوم به کارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز ایلام تاکید کرد و گفت: بر اساس قانون ششم توسعه در حوزه های نفت و گاز باید از نیروهای بومی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر یکشنبه در دیدار با مسئولان نفت و گاز غرب کشور اظهار کرد: آمار بیکاری در استان ایلام بسیار زیاد است و کمتر خانواده ای است که جوان و نیروی بیکار نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون و برنامه ششم توسعه اولویت جذب در دستگاه های اجرایی به ویژه در حوزه شرکت های نفت و گاز با نیروهای بومی است، گفت: به کارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز ایلام ضروری است.

وی تصریح کرد: مردم ایلام انتظار دارند که بر اساس قانون ششم توسعه در حوزه های نفت و گاز از نیروهای بومی استفاده و به کارگیری شوند.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه عدم اجرای قانون به کارگیری نیروهای بومی در استان نارضایتی عمومی را به دنبال داشته است، افزود: باید در یک فرآیند زمان بندی شده نیروهای بومی استان و جوانان تحصیل کرده در پروژه های نفت و گاز که در استان به واسطه منابع این استان اجرا می شود به کار گرفته شوند.

وی گفت: لازم است خدماتی که شرکت های نفت و گاز به محیط پیرامون خود ارائه می دهند در استان ایلام بیش از گذشته بوده و انتظار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به کارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز ایلام

لزوم به کارگیری نیروهای بومی در پروژه های نفت و گاز ایلام