مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-11سياسي

جامعه محیط زیستی ایران خواستار رسیدگی به شهادت محیط بانان زنجانی شد


جامعه محیط زیستی ایران خواستار رسیدگی رای قاطعانه برای عاملان شهادت محیط بانان زنجانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران؛ به دنبال شهادت دو محیط بان زنجانی، 112 نفر از محیط بانان، کارشناسان سازمان محیط زیست، اعضای هیات علمی و متخصصان محیط زیست، کنشگران و سازمان های مردم نهاد و همچنین اعضای جامعه شکارچیان قانونمند، فعالان حوزه قرق های اختصاصی نامه ای برای رییس قوه قضاییه نوشتند.

در این نامه که خطاب به حجت الاسلام دکتر ابراهیم رییسی -رییس قوه قضاییه- نوشته شده، آمده است : همانگونه که استحضار دارید در مورخ 17 فروردین ماه سال جاری دو تن از محیط بانان استان زنجان به نام های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی در تعقیب و گریز با افراد شروری که برای کشتار حیات¬وحش وارد منطقه حفاظت شده فیله خاصه استان زنجان شده بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفته و با شلیک تیر خلاص به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این جنایت که با قساوتی هر چه تمام در حق سربازان خدوم محیط زیست صورت گرفته است قلب ملت شریف ایران و هر دوستدار طبیعتی را به درد آورده است.

در ادامه این نامه این طور آورده شده است که: امضاکنندگان این نامه که شامل بیش از یکصد نفر از محیطبانان و کارشناسان سازمان حفاظت محیط زیست، اساتید، اعضای هیات علمی و متخصصان محیط زیست، کنشگران و سازمان های مردم نهاد حوزه محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه محیط زیستی ایران خواستار رسیدگی به شهادت محیط بانان زنجانی شد

جامعه محیط زیستی ایران خواستار رسیدگی به شهادت محیط بانان زنجانی شد