مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-11سياسي

زندان های تهران در شرایط خوب مقابله با ویروس کرونا قرار دارند


مدیر کل زندان های استان تهران در بازدیدی از مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا حد امکان تمام تلاشها و نیروها در جهت توجه به امور رفاهی زندانیان استان تهران و خانواده های آنان متمرکز شده است.

- مدیر کل زندان های استان تهران در بازدیدی از مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا حد امکان تمام تلاشها و نیروها در جهت توجه به امور رفاهی زندانیان استان تهران و خانواده های آنان متمرکز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، سید حشمت الله حیات الغیب که به منظور بررسی وضعیت مجتمع و خدمات رفاهی مددجویان در این ندامتگاه حضور یافته بود گفت: یکی از مهمترین حقوق زندانیان، حقوق مربوط به سلامت و بهداشت روانی جسمی آنان می باشد که با تلاش شبانه روزی نیروها، به ویژه کادر درمان زندانهای تهران در شرایط خوب مقابله با ویروس کرونا قرار دارند.

مدیر کل زندان های استان تهران با اشاره به اقدامات جهادی صورت گرفته افزود: با توجه به فرصت باقی مانده آغاز فصل گرما، تمهیدات لازم جهت تعمیر و راه اندازی مجدد سیستم های سرمایشی صورت گرفته شود.

وی تاکید کرد: در کنار اصلاح و تربیت زندانیان، توجه و اهتمام برای فراهم نمودن امکانات رفاهی برای زندانیان از اولویت های سازمانی است و در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندان های تهران در شرایط خوب مقابله با ویروس کرونا قرار دارند

زندان های تهران در شرایط خوب مقابله با ویروس کرونا قرار دارند