مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 10:202021-04-11اقتصادي

دانش بنیان ها در «چاینا پلاس 2021» حاضر می شوند / راهی برای ورود به بازار جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، از سوی خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین، شرکت های فعال حوزه لاستیک و پلاستیک می توانند در نمایشگاه چاینا پلاس چین که 24 الی 27 فروردین ماه سال جاری در شهر شنزن این کشور .

- دانش بنیان ها در چاینا پلاس 2021 حاضر می شوند / راهی برای ورود به بازار جهانی شرکت های فعال حوزه لاستیک و پلاستیک می توانند به صورت آنلاین در نمایشگاه چاینا پلاس 2021 شهر شنزن چین مشارکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور، از سوی خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین، شرکت های فعال حوزه لاستیک و پلاستیک می توانند در نمایشگاه چاینا پلاس چین که 24 الی 27 فروردین ماه سال جاری در شهر شنزن این کشور برگزار می شود به صورت مجازی حاضر و از مزایای حضور در بازار جهانی بهره مند شوند.

این نمایشگاه فضایی برای ارائه آخرین دستاورد ها و دستگاه های پیشرفته تولید و گستره وسیعی از مواد خام و مواد شیمیایی صنعت پلاستیک و لاستیک از سراسر جهان است.

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران در چین با توجه به محدودیت های صورت گرفته به واسطه شیوع ویروس کوید 19 با همکاری نیرو های محلی در چین آماده ارائه خدمات به شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها در «چاینا پلاس 2021» حاضر می شوند / راهی برای ورود به بازار جهانی

دانش بنیان ها در «چاینا پلاس 2021» حاضر می شوند / راهی برای ورود به بازار جهانی