مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 08:502021-04-11سياسي

انجام کار علمی دانشگاه سیدجمال در بحث آسیب های اجتماعی


رییس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از انجام کار علمی در زمینه آسیب های اجتماعی توسط این دانشگاه در سال 1400 خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی از انجام کار علمی در زمینه آسیب های اجتماعی توسط این دانشگاه در سال 1400 خبر داد.

دکتر حسین مرادی مخلص در گفت وگو با ایسنا، مطرح کرد: در شهریورماه 1400 این دانشگاه تصمیم دارد یک کار علمی و دقیق در بحث آسیب های اجتماعی با محوریت اسدآباد را انجام دهد و در این کار علمی پژوهشگران کشوری را نیز پای کار آورد و ضمن گفتمان گرفتن، یک پویش رسانه ای راه اندازی کند.

وی با اشاره به دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با مأموریت علوم انسانی افزود: در راستای این کار علمی با انعقاد تفاهم نامه لازم با مجموعه دانشکده علوم پزشکی شهرستان نسبت به این امر اقدام خواهد شد.

مرادی مخلص با بیان اینکه وجود دانشگاه سیدجمال الدین امروز برای شهرستان اسدآباد با حمایت مسئولان یک ظرفیت ملی به شمار می رود، اضافه کرد: برای انجام این کار علمی نیاز به حمایت معنوی و ریسک پذیری خواهد بود تا بتوانیم با حمایت ها با یک تیم قوی و منسجم این برنامه را به مرحله اجرا بگذاریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت فضای مجازی و با تأکید بر اینکه باید به داد فضای مجازی برسیم، تصریح کرد: تولید محتوا و غنی سازی کانال های فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام کار علمی دانشگاه سیدجمال در بحث آسیب های اجتماعی

انجام کار علمی دانشگاه سیدجمال در بحث آسیب های اجتماعی