مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 06:352021-04-11پزشكي

تخت های کرونا در البرز پر شد


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از مردم درخواست می شود از منزل خارج نشوند تا بتوانیم به بیماران دوران عید رسیدگی کنیم و آمار مبتلایان جدید را به حداقل برسانیم چون بدون شک اگر مبتلایان جدید به بیماران دوران عید اضافه شوند، - ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: از مردم درخواست می شود از منزل خارج نشوند تا بتوانیم به بیماران دوران عید رسیدگی کنیم و آمار مبتلایان جدید را به حداقل برسانیم چون بدون شک اگر مبتلایان جدید به بیماران دوران عید اضافه شوند، همه تخت های استان هم پاسخگوی بیماران نخواهد بود.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته 133 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری و 90 بیمار بهبود یافته نیز ترخیص شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت 19 نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند که در طول چند ماه گذشته بیشترین تعداد بوده است.

این مسئول اضافه کرد: متاسفانه از لحاظ تعداد بیماران بستری از پیک سوم شیوع هم گذشته ایم و در حال حاضر 919 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

بابایی اضافه کرد: پیش از این برای بیماران کرونایی هزار تخت در نظر گرفته شده بود ولی با توجه روند فعلی به زودی این هزار تخت پر می شود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های کرونا در البرز پر شد

تخت های کرونا در البرز پر شد