مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 فروردین 1400 ساعت 05:062021-04-11ورزشي

ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز خرداد به بهره برداری می رسد


تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفره در مراحل پایانی قرار دارد و احتمالا تا خردادماه امسال آماده بهره برداری است.

- عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان از روند تکمیل سالن ورزشی 6 هزار نفره شیراز، این پروژه را یکی از ورزشگاه های کاملا استانداردی دانست که به همت وزارت ورزش و جوانان در بزرگراه حسینی الهاشمی احداث شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با تاکید بر اهمیت ساخت این ورزشگاه، بیان کرد: شهر شیراز و ورزشکاران آن و همچنین این منطقه از شهر نیازمند چنین مجموعه به روز و استانداردی بود.

استاندار فارس همچنین از سرعت خوب پیشرفت پروژه خبر داد و گفت: امروز شاهد انجام اقدامات نهایی همچون نصب کفپوش ها، محوطه سازی و تکمیل سیستم تاسیسات هستیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان از اجرای پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری حمایت کرده است، خاطرنشان کرد: در بخش هایی که نیاز بوده و می توانستیم و قانون به ما مجوز داده بود که از اعتبارات استانی و مساعدت های دستگاه های خدمات رسان استفاده کنیم به روند پیشرفت پروژه کمک کرده ایم.

رحیمی یادآور شد: پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز دارای استانداردهای مورد تایید سازمان های جهانی ورزش است و بی تردید مورد استقبال ورزشکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز خرداد به بهره برداری می رسد

ورزشگاه 6 هزار نفری شیراز خرداد به بهره برداری می رسد