مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:202021-04-10سياسي

تاکید معاون وزیر بهداشت برای واکسیناسیون سریع تر دانشجویان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: - معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی خواستار تسریع در واکسیناسیون دانشجویان علوم پزشکی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر حق دوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت در نامه ای خطاب به معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی گفت: از آنجایی که مکاتبات متعددی از سوی دانشگاه ها در خصوص ضرورت تزریق واکسن به دانشجویان صورت گرفته، اعلام می شود که موضوع در شورای معاونین طرح و مورد حمایت وزیر بهداشت قرار گرفت.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه نامه تصریح کرد: البته در ماه های گذشته نیز تعامل بسیار نزدیکی با معاونت بهداشت در این رابطه صورت گرفته و در آخرین جلسه در روز های اخیر مقرر شد برای دانشجویان با اولویت اول زمینه دریافت واکسن با سرعت بسیار بالا فراهم شود.

حق دوست اظهار کرد: معاونان آموزشی دانشگاه ها مستحضر باشند که فرآیند مربوطه در ستاد به جد دنبال می شود و مکاتبه جدید لازم نیست.

البته تاکید می شود شیوه تزریق منطبق بر دستورالعمل های مشترک معاونت بهداشت و آموزش وزارت بهداشت باشد تا تفاوت در بین عملکرد دانشگاه ها و ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر بهداشت برای واکسیناسیون سریع تر دانشجویان

تاکید معاون وزیر بهداشت برای واکسیناسیون سریع تر دانشجویان