مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 11:052021-04-10اقتصادي

رشد 20 درصدی اشتغالزایی بخش صنعتی گیلان در سال گذشته


رییس سازمان صمت گیلان با اشاره به بهره برداری از 39 طرح توسعه با اشتغال زایی برای هزار و 100 نفر در سال گذشته، گفت: در مقایسه با سال قبل تر شاهد رشد 20 درصدی در اشتغالزایی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دلق پوش بعد از ظهر شنبه در نشست شورای معاونین سازمان صمت گیلان با اشاره به در سال گذشته توجه به توان داخلی و بومی سازی محصولات رد دستور کار قرار گرفته بود، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش صنعتگران گیلانی موفق به صرفه جویی 48 میلیون دلاری شدیم.

وی با بیان اینکه این در حالی است که میزان هدفگذاری برای سال گذشته در این بخش 45 میلیون دلار بوده است، افزود: این نشان دهنده بالندگی و تلاش سخت فعالان بخش صنعت استان گیلان است.

رییس سازمان صمت گیلان در ادامه با اشاره به آغاز به کار 180 واحد تولیدی طی سال گذشته در استان، گفت: همچنین با تلاش های انجام شده شاهد بهره برداری از 214 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 220 میلیارد تومانی در استان گیلان بودیم.

وی به رشد 42 درصدی سرمایه گذاری در بخش صنعتی استان گیلان اشاره و اضافه کرد: با بهره برداری از این تعداد واحد صنعتی بیش از دو هزار و 500 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

دلق پوش با بیان اینکه در سال گذشته در مقایسه با سال قبل تر شاهد رشد 20 درصدی در زمینه اشتغالزایی در بخش صنعتی گیلان هستیم، افزود: در سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی اشتغالزایی بخش صنعتی گیلان در سال گذشته

رشد 20 درصدی اشتغالزایی بخش صنعتی گیلان در سال گذشته