مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 09:552021-04-10اجتماعي

پیش بینی بارش های رگباری بهاری از فردا در اصفهان


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا بارش های بهاری به صورت رگباری، گاهی همراه با رعد و برق در استان اصفهان و به ویژه در مناطق غرب استان پیش بینی می شود.

- ایسنا/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا بارش های بهاری به صورت رگباری، گاهی همراه با رعد و برق در استان اصفهان و به ویژه در مناطق غرب استان پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از امروز تا اواخر وقت روز یکشنبه بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس در بیشتر مناطق استان وضعیت جوی به صورت قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

در ساعات بعد از ظهر وزش باد گاهی شدید و در مناطق شمال شرقی و مرکز همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

وی از پیش بینی بارش های بهاری به صورت رگباری، گاهی همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق غرب استان از روز آینده (یکشنبه_22 فروردین ماه) خبر داد و گفت: دمای هوا در 24 ساعت آینده در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی نخواهد داشت.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه پیش بینی می شود دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم ترین ساعت به 27 درجه سانتیگراد و کمینه دمای فردا صبح به 13 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش های رگباری بهاری از فردا در اصفهان

پیش بینی بارش های رگباری بهاری از فردا در اصفهان