مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 06:552021-04-10سياسي

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی شد


در این آیین که با حضور مدیرکل زندانها و نایب رییس هیئت امناء ستاد دیه استان ، مدیرکل کمیته امداد ، قائم مقام صدا و سیما ، مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان یزد و جمعی از مسئولین استان یزد برگزار شد ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حسین سبزواری پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم ومعارفه مدیر نمایندگی ستاد دیه استان از خدمات 13 ساله اسلام افشون قدردانی کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد پرداخت و اظهار کرد: ستاد دیه ستادی کاملا مردمی است و به صورت هیئت امنایی فعالیت می کند.

وی افزود: ستاد دیه یزد با حضور فعال خود در استان و ارتباط با نهادهای مردمی و انقلابی، هیئت های مذهبی، دیدارهای چهره به چهره با زندانیان و حضور در مراسم ملی و مذهبی توانست به اهداف خود جامه عمل بپوشاند و موجبات آزادی زندانیان جرائم  غیرعمد را فراهم نماید.

مدیرکل زندان های استان یزد گفت: ستاد دیه از سال83 تا 99 در فعالیت های خود دو هزار هفت نفر زندانی جرائم غیر عمد را آزاد نموده و اکنون 167 نفر زندانیان جرائم غیر عمد وجود دارند که به همت ستاد دیه استان و خیرین در انتظار آزادی می باشند.

 سید مسعود عظیمی مدیر عامل ستاد دیه استان یزد گفت: بایستی ورود زندانیان با جرائم غیر عمد را به زندان ها کاهش دهیم و بعد از آزادی فرصت شغلی برایشان فراهم آورده تا به زندگی خود برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی شد

مدیر جدید نمایندگی ستاد دیه استان یزد معرفی شد