مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-10فرهنگي

تعللی که هنرمندان ایلامی را می آزارد


برج هنر اسلامی در ایلام در 4 شهریور 1395 کلنگ زنی شد و هنرمندان همچنان چشم به راه تکمیل و افتتاح این مجموعه ی فرهنگی هستند.

- ایسنا/ایلام برج هنر اسلامی در ایلام در 4 شهریور 1395 کلنگ زنی شد و هنرمندان همچنان چشم به راه تکمیل و افتتاح این مجموعه ی فرهنگی هستند.

محمدعلی قاسمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ساخت برج هنر به عنوان یکی از سازه های منحصر بفرد در سطح کشور ، مدتی است که متوقف شده و این توقف و تعلل در ساخت، هنرمندان این استان را می آزارد.

وی گفت: برج بنایی فرهنگی هنری است که کمبود فضاهای فرهنگی هنری ایلام را از جمله سینما ، سالن نمایش ، استودیوی ضبط موسیقی ، بازار کالاهای فرهنگی و بسیاری شاخه های هنری دیگر را پوشش خواهد داد و یکی از امیدهای هنرمندان ما به منظور برخورداری از مکانی مناسب و متناسب با حرفه و شان هنری و اجتماعی آنان است.

رییس حوزه هنری ایلام راه برون رفت از این مشکل را عزمی همگانی در سطح مدیران استان و حمایت نهاد های ذیربط دانست و تصریح کرد: اگر به هر دلیلی ادامه ی ساخت و تکمیل این بنا دچار رکود شود متاسفانه این فرهنگ و هنر استان متضرر خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه در این شرایط که دشمن فعالیت فرهنگی هنری خود را با توانی مضاعف پیش می برد وجود چنین بنایی بسیار حیاتی تر به نظر می رسد، تصریح کرد: ساخت این بنا می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعللی که هنرمندان ایلامی را می آزارد

تعللی که هنرمندان ایلامی را می آزارد