مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-10اقتصادي

4900 پرونده تخلف مربوط به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر تشکیل شد


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی سال گذشته بیش از چهار هزار و 900 پرونده تخلف مربوط به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر تشکیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا جمالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین منابع گزارش تخلفات بنگاه های اقتصادی در استان بوشهر گزارشات مردمی است که گزارشات متعددی در این زمینه ارائه شده است.

وی اضافه کرد: طی سال گذشته، مردم پنج هزار و 957 فقره گزارش تخلفات اقتصادی در بخش اصناف و صنایع را به به صورت تلفنی، حضوری، کتبی، سامانه 124 و سامانه 135 ارائه کردند که مورد بررسی قرار گرفت.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به افزایش 41 درصدی رسیدگی به شکایات، بیان کرد: هزار و 673 مورد به عنوان تخلف، تعداد سه هزار و مورد غیر تخلف و تعداد 449 فقره منجر به رضایت شاکی شد.

وی از اجرای 96 هزار و945 فقره بازرسی از نحوه عرضه و توزیع کالا و خدمات در بنگاه های اقتصادی استان بوشهر در سال گذشته خبر داد و افزود: چهار هزار و 913 فقره پرونده تخلف به ارزش 174 میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

جمالی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته سه هزار و 338 فقره گشت مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط نظیر تعزیرات حکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4900 پرونده تخلف مربوط به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر تشکیل شد

4900 پرونده تخلف مربوط به بنگاه های اقتصادی استان بوشهر تشکیل شد