مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-10اقتصادي

توزیع رایگان 3 هزار نهال توت بین نوغانداران زنجانی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 3 هزار اصله نهال توت رایگان توزیع شده است، گفت: این توزیع افزایش 40 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

- جواد تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه نوغانداری در زنجان معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی استان طبق سنوات گذشته اقدام به توزیع رایگان نهال اصلاح شده توت در بین متقاضیان پرورش کرم ابریشم استان کرده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه در سال جاری 3 هزار اصله نهال، از سوی کشاورزان همراه بوده است، خاطر نشان کرد: عمده توزیع در شهرستان های زنجان، ابهر و ایجرود انجام شده است.

تاراسی با اشاره به اینکه نهال های توزیع شده از ارقام اصلاح شده کین موچی بوده است، بیان کرد: این رقم تقریبا با هر نوع آب و هوایی به ویژه مناطق سردسیر و خشک سازگاری دارد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه رقم کین موچی دارای بازده بسیار بالایی است، بیان کرد: از مهم ترین دلایل استقبال بالای متقاضیان در استان می توان به عملکرد موفق سازمان جهادکشاورزی استان زنجان در امر پرورش کرم ابریشم در سال های گذشته و نیز توزیع رایگان و همچنین رقم مناسب نهال ها برای پرورش کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان 3 هزار نهال توت بین نوغانداران زنجانی

توزیع رایگان 3 هزار نهال توت بین نوغانداران زنجانی