مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 فروردین 1400 ساعت 05:202021-04-09سياسي

فعالیت بیش از 3 هزار نفر در شرکت های دانش بنیان دانشگاه شریف


رییس دانشگاه شریف از فعالیت بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار نفر نیروی دانشی در این شرکت ها مشغول به کار هستند.

- رییس دانشگاه شریف از فعالیت بیش از 100 شرکت دانش بنیان در این دانشگاه خبر داد و گفت: بیش از 3 هزار نفر نیروی دانشی در این شرکت ها مشغول به کار هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمود فتوحی در آیین بهره برداری از طرح های توسعه ای ناحیه نوآوری گزارشی در این زمینه ارائه داد و گفت: خداوند را شاکرم که یکی از ایده های بزرگ و اساسی دانشگاه صنعتی شریف برای ایجاد یک اکوسیستم جدید در کنار دانشگاه تحت عنوان ناحیه نوآوری شریف به ثمر نشسته و از آن رونمایی شد، برای ما در دانشگاه صنعتی شریف باعث مباهات است که این رونمایی در حضور ریاست محترم جمهور صورت گرفت.

وی افزود: این طرح که بر اساس یک مطالعه طولانی و برای تکمیل اقدامات قبلی دانشگاه در حوزه تجاری سازی دانش و ترویج کارآفرینی پیشنهاد و اجرا شده است، تحول بزرگی را در توسعه و استقلال شرکت های دانش بنیان و نیز نهادهای خدمت دهنده به این شرکت ها در اطراف دانشگاه رقم می زند و علاوه بر ایجاد اشتغال و جلوگیری از مهاجرت نخبگان، در بهبود شرایط اقتصادی و اجتماعی منطقه نیز تاثیر بسزایی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 3 هزار نفر در شرکت های دانش بنیان دانشگاه شریف

فعالیت بیش از 3 هزار نفر در شرکت های دانش بنیان دانشگاه شریف