مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-08سياسي

احداث دو محیط بانی در زنجان به نام شهیدان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی


مدیر کل محیط زیست استان زنجان گفت: دو محیط بانی در زنجان به نام شهیدان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی احداث می شود.

- حسین آبسالان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تسلیت شهادت دو محیط بان زنجانی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شد مقرر شده بود مراسم تشییع پیکر دو شهید محیط زیست روز پنجشنبه برگزار شود که بنا به درخواست خانواده شهدا این مراسم روز چهارشنبه در مراز شهدای بهشت معصومه (ص) برگزار شد.

مدیر کل محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی انجام شده قرار بود کلانتری رییس سازمان محیط زیست در مراسم تشییع پیکر شهدا حضور پیدا کند، عنوان کرد: با توجه به تغییرات در برنامه ریزی این مراسم حضور وی در مراسم میسر نشد.

وی با بیان اینکه رییس سازمان محیط زیست بلافاصله پس از وقوع این حادثه دلخراش دستور رسیدگی به موضوع و برگزاری تشریفات لازم برای دو شهید بزگوار را جویا شدند، گفت: وی در گفت و گوی تلفنی از شرایط فعالیت محیط بانان در منطقه و امکانات و تجهیزات موجود در آن جویا شد که با توجه به برخی کاستی ها در این بخش دستور احداث دو محیط بانی در منطقه فیله خاصه به نام شهدای محیط بانی را صادر کرد.

آبسالان با بیان اینکه قرار است دو محیط بانی به نام های مهدی مجلل و میکاییل هاشمی احداث شود تا نام و یاد این شهدا زنده نگه داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو محیط بانی در زنجان به نام شهیدان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی

احداث دو محیط بانی در زنجان به نام شهیدان مهدی مجلل و میکاییل هاشمی