مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 15:502021-04-08سياسي

لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب در جزایر هرمز و لارک


استاندار هرمزگان بر ایجاد زیرساخت های مناسب برای ارتقای تولید برق، آب و توسعه امکانات گردشگری در جزایر هرمز و لارک تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریدون همتی عصر پنجشنبه در جلسه بررسی پروژه های جزایر هرمز و لارک، با تاکید بر لزوم تلاش دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال جاری مبنی بر تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، عنوان کرد: این شعار باید به عنوان گفتمان عمومی در میان مدیران و کارشناسان دستگاه های اداری رایج باشد و همه تلاش کنند با رفع موانع و پشتیبانی و حمایت، شرایط برای فعالیت سرمایه گذاران و کارآفرینان تسهیل شود.

وی ادامه داد: نظارت بر دستگاه های اجرایی نیز باید متناسب و در جهت پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باشد و همه موظف هستیم در این راستا گام برداریم.

استاندار هرمزگان در ادامه با بیان اینکه طی چندین مرحله، 30 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های جزیره هرمز تخصیص یافته است، افزود: تاکنون 12 کیلومتر از جاده رینگ دور جزیره هرمز با امکاناتی از جمله محل دوچرخه سواری و پیاده روی و نور مناسب اجرایی و تکمیل شده و 12 کیلومتر دیگر از این جاده نیز در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد تا تکمیل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب در جزایر هرمز و لارک

لزوم ایجاد زیرساخت های مناسب در جزایر هرمز و لارک