مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 14:552021-04-08سياسي

نصب یادمان شهدای خلبان کرمانشاه با هدف الگوپذیری جوانان است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: نصب یادمان شهدای خلبان کرمانشاه با هدف معرفی و الگو قرارگیری دلاورمردان کشورمان برای نسل حاضر و آینده است.

- سردار ناصر باباخانی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم رونمایی از یادمان 17 شهید خلبان کرمانشاهی نیروی هوایی و امیر فرج الله برات پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: احداث این یادمان از سال 1397 آغاز شده است.

وی با اشاره به نصب ماکت جنگنده اف چهار در اسفندماه سال گذشته در محل این یادمان افزود: با پیگیری های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و تلاش نیروی هوایی ارتش، قرارگاه غرب نزاجا، شهرداری و فرمانداری کرمانشاه ماکت هواپیمای جنگنده، تندیس خلبان امیر سرتیپ فرج الله برات پور و سردیس 17 شهید خلبان نیروی هوایی در اسفند ماه 1399 به کرمانشاه انتقال یافت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه بیان کرد: تندیس امیر برات پور به ارتفاع سه متر و سردیس 17 شهید خلبان این استان در نیروی هوایی در محل یادمان نصب شده است.

باباخانی با تاکید بر اینکه این شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: احداث یادمان مذکور با هدف معرفی و الگو قرارگرفتن دلاورمردان کشور برای نسل حاضر و آینده بوده که با از خودگذشتگی از آب و خاک این مرز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب یادمان شهدای خلبان کرمانشاه با هدف الگوپذیری جوانان است

نصب یادمان شهدای خلبان کرمانشاه با هدف الگوپذیری جوانان است