مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-08دانش

قطار ملی مترو، تجربه موفق تیم سازی برای انجام پروژه های بزرگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی همزمان با مراسم رونمایی از نخستین قطار ملی مترو گفت: یکی از وظایف اصلی جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، - معاون پژوهشی جهاددانشگاهی گفت: به ثمر رسیدن پروژه قطار ملی با مشارکت واگن سازی تهران، مپنا، جهاد دانشگاهی و 18 شرکت دانش بنیان کشور ثابت کرد که با تکیه به توان داخلی می توانیم به موفقیت دست پیدا کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورعابدی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی همزمان با مراسم رونمایی از نخستین قطار ملی مترو گفت: یکی از وظایف اصلی جهاد دانشگاهی در حوزه پژوهش و فناوری، دستیابی به فناوری های مورد نیاز کشور است.

در عین حال، با توسعه شهر ها طی سال های اخیر و مطرح شدن مباحثی از جمله مسائل زیست محیطی و آلودگی هوا، توسعه مترو و حمل ونقل ریلی به عنوان یکی از اساسی ترین نیاز های کلان شهر ها مطرح می شود.

پورعابدی افزود: با توجه به این نیاز جدی در کشور، جهاد دانشگاهی از حدود یک دهه قبل با توجه به دانشی که در این زمینه کسب کرده بود، تلاش برای نقش آفرینی در پروژه قطار ملی را آغاز کرد و در نهایت به مهم ترین و پیچیده ترین بخش که سیستم رانش محسوب می شود، ورود پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار ملی مترو، تجربه موفق تیم سازی برای انجام پروژه های بزرگ

قطار ملی مترو، تجربه موفق تیم سازی برای انجام پروژه های بزرگ