مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 10:252021-04-07سياسي

پیگیری تحقق منویان رهبری وظیفه بسیج است


رییس سازمان بسیج مستضعفین به اشاره به اینکه پیگیری تحقق فرمایشات رهبری وظیفه بسیج است، گفت: پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها هدف سفر به گیلان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه گیلان تداعی کننده قرن ها مبارزه تشیع علیه ظالمان است، گفت: تشکیل حکومت علویان در سرزمین های شمالی کشور در قرون اولیه اسلام و طنین انداز شدن اذان شیعی از مساجد شمال که در فضای ایران تداعی شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه گیلان در دوران شکل گیری حکومت های تشیع نقش اساسی داشته است، افزود: در دوران معاصر نیز شهید افتخار آفرینی همچون میرزا کوچک جنگلی داریم و در دوران انقلاب نیز مردم گیلان نقش آفرینی مؤثر و ویژه ای داشتند.

سردار سلیمانی با اشاره به افتخارآفرینی رزمندگان گیلانی و لشگر قدس گیلان در دوران دفاع مقدس، اضافه کرد: در جنگ سوریه نیز رزمندگان گیلانی در کنار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهدت و رشادت کردند.

وی با اشاره به هدف خود از سفر به گیلان بیان کرد: عرض خدا قوت به مسئولان به ویژه به بسیجیان ولایتمدار گیلانی که در ایام کرونا و رزمایش مواسات و کمک مومنانه خوش درخشیدند و صحبت و نظرخواهی از آنان از جمله اهداف این سفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تحقق منویان رهبری وظیفه بسیج است

پیگیری تحقق منویان رهبری وظیفه بسیج است