مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-07اقتصادي

علیرغم رشد کمک های مردمی، مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد


کمک مردمی در استان قزوین رشد داشته و میانگین کمک دریافتی ماهانه ایتام بیش از700 هزار تومان است ولی رشد کمک های مردمی پاسخگوی افزایش قیمت ها نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین مهرعلی حق گویان در دیدار با یکی از خیران فعال در حمایت از ایتام بیان کرد: کار خیر و احسان بیش از آنچه برای امروز ما سود داشته باشد برای روز قیامت دستگیر ماست.

وی ادامه داد: بسیاری از ما از برکت کار خیر در زندگی خود می گوییم و این در حالی است که ثمرات و برکات این کار نیک در روز قیامت بسیار بسیار بیشتر از آن چیزی اینکه ما تصور می کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خوشبختانه با مساعدت و همراهی مردم نیکوکار در استان قزوین یتیم بدون حامی نداریم و از طرفی میانگین کمک دریافتی ایتام از کمک مردمی بیش از 700 هزار تومان است.

وی افزود: علیرغم این کمک ها، رشد کمک های مردمی پاسخگوی افزایش قیمت ها نیست چراکه نمی توان با این رقم یک ماه زندگی کرد در واقع علیرغم رشد کمک های مردمی، مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد.

حق گویان تصریح کرد: اعلام افزایش کمک های مردمی تنها نشان از مشارکت مردم در امر مهم نیکوکاری دارد ولی باید این مشارکت را افزایش دهیم تا بتوانیم نیازهای مختلف یک یتیم در زمینه معیشت، تحصیل و زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیرغم رشد کمک های مردمی، مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد

علیرغم رشد کمک های مردمی، مشکلات معیشتی نیازمندان ادامه دارد