مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-07سياسي

2 مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمتر از یکسال اتفاق بی نظیری است


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان را گامی مهم برای ارتقای معیشت آن ها دانست و گفت: - نماینده مردم تفت و میبد گفت: دومرتبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ این سازمان و حتی کشور بی نظیر بود بود و خوشبختانه این حرکت کام بازنشستگان را در آغاز سال شیرین کرد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون بهداشت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان را گامی مهم برای ارتقای معیشت آن ها دانست و گفت: اولین متناسب سازی حقوق بازنشستگان مرداد سال گذشته بود و مرحله دوم اسفند پارسال انجام شد.

دومرتبه متناسب سازی حقوق بازنشستگان در تاریخ این سازمان و حتی کشور بی نظیر بود بود و خوشبختانه این حرکت کام بازنشستگان را در آغاز سال شیرین کرد.

سید جلیل میرمحمدی افزود: بار ها از بازنشستگان تامین اجتماعی می شنیدیم که از تبعیض حقوق بین خود و بازنشستگان کشوری و لشگری گله مند بودند و بابت میزان افزایش حقوق خود و آن ها ناراضی بودند، اما امسال با اجرای این افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که غالبا از کارگران زحمتکش و دلسوز کشور بودند این شکاف رفع می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمتر از یکسال اتفاق بی نظیری است

2 مرحله متناسب سازی حقوق بازنشستگان در کمتر از یکسال اتفاق بی نظیری است