مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 05:352021-04-07اجتماعي

سقف سنی بیمه عمر فرهنگیان مازندران برداشته شد


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش بیمه عمر فرهنگیان استان به 50 میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داده و گفت: سقف سنی بیمه عمر همکاران فرهنگی استان برداشته شد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش بیمه عمر فرهنگیان استان به 50 میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داده و گفت: سقف سنی بیمه عمر همکاران فرهنگی استان برداشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علیرضا سعدی پور از افزایش بیمه عمر فرهنگیان استان به 50 میلیون تومان برای اولین بار در کشور خبر داده و گفت: سقف سنی بیمه عمر همکاران فرهنگی استان برداشته شد.

وی با اشاره به پیگیری های اداره کل آموزش و پرورش استان در این زمینه افزود: جلسات متعددی با مسئولان بیمه معلم استان و مسئولین کشوری بیمه معلم برگزار کردیم تا این امر مهم محقق شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از افزایش مبلغ بیمه عمر همکاران فرهنگی استان به 50 میلیون تومان خبر داده و تصریح کرد: این مبلغ در سالهای گذشته از 6 میلیون به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده بود که در این مرحله موفق شدیم تا با رایزنی های انجام شده این مبلغ را به 50 میلیون تومان افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقف سنی بیمه عمر فرهنگیان مازندران برداشته شد

سقف سنی بیمه عمر فرهنگیان مازندران برداشته شد