مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 فروردین 1400 ساعت 02:302021-04-06اقتصادي

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به کنترل سیل حوزه های شهری


در قانون بودجه سال 1400، هزار میلیارد تومان از اعتبارات شهرداری ها و وزارت کشور برای کنترل سیل حوزه های شهری و رواناب های داخل شهر هزینه می شود.

- پرویز گرشاسبی در گفت و گو با مهر با بیان اینکه سال 1395 قانونی پیرامون تامین آب شرب شهرها و روستا ها به تصویب رسید، افزود: بند ب ماده هفت این قانون پیرامون تامین آب شرب شهر و روستا از طریق فعالیت های آبخیز داری سخن گفته است.

وی بیان کرد: بر اساس این قانون منابع اعتباری فعالیت های آبخیزداری که می تواند به طور مستقیم و غیر مستقیم منابع آب شرب شهر و روستا را تقویت کند، باید توسط وزارت نیرو پرداخت شود.

معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اظهار کرد: اگر وزارت نیرو برای تامین این اعتبار، پول ندارد باید اموال مازادش را بفروشد.

وی با بیان اینکه طی برهه ای از زمان از این قانون به خوبی استفاده نشده است، اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شده استان ها میزان پروژه ها و اعتبارات مورد نیاز در امر آبخیزداری را گزارش دهند.

گرشاسبی اظهار کرد: اعتبارات آبخیزداری خراسان جنوبی در سال گذشته 32 میلیارد تومان بوده که بیش از 94 درصد از آن تخصیص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به کنترل سیل حوزه های شهری

اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به کنترل سیل حوزه های شهری