مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-06سياسي

محکومیت دو نفر در نهاوند به خرید 1000 عدد ماسک


دادستان عمومی و انقلاب نهاوند گفت: دو نفر به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در نهاوند به خرید یک هزار عدد ماسک محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند به نقل از روابط عمومی دادستانی، عباس آزادبخت اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان دو نفر که اقدام به تجمع و گرد آوردن چند نفر نموده بودند از سوی شبکه بهداشت به دادگاه معرفی شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه مطابق مصوبه ستاد کرونا چناتچه شبکه بهداشت اقدامات فردی را تهدید علیه بهداشت عمومی نماید می تواند با معرفی آن به دادستانی اعلام جرم کند.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند افزود: با توجه به اینکه اقدام این دو نفر زمینه سازی برای انتقال کرونا تشخیص داده شده است لذا از سوی شبکه بهداشت به این دادستانی معرفی شدند.

وی گفت: پس از بررسی پرونده، از سوی دادستانی برای این افراد قرار تعلیق تعقیب صادر شد و مقرر شد آنان تا 6 ماه به طور کامل پروتکل ها را رعایت کرده و در صورت عدم رعایت دستورالعملهای بهداشتی مجددا پرونده آتها مورد رسیدگی قرار گیرد.

آزادبخت گفت: همچنین با توجه به تخلف صورت گرفته این دو نفر به خرید هر کدام 500 عدد ماسک استاندارد و تحویل آن به شبکه بهداشت محکوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت دو نفر در نهاوند به خرید 1000 عدد ماسک

محکومیت دو نفر در نهاوند به خرید 1000 عدد ماسک