مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-06سياسي

«ناصر سراج» دادستان نظامی تهران شد


مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی جدید استان تهران صبح امروز سه شنبه (هفده فروردین) برگزار شد، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات غلامعباس ترکی، - مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی جدید استان تهران صبح امروز سه شنبه (هفده فروردین) برگزار شد، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات غلامعباس ترکی، دادستان سابق نظامی تهران، ناصر سراج به عنوان دادستان جدید نظامی تهران معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی جدید استان تهران صبح امروز سه شنبه ( هفده فروردین) با حضور دادستان کل کشور برگزار شد.

مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی جدید استان تهران صبح امروز سه شنبه (هفده فروردین) برگزار شد، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات غلامعباس ترکی، دادستان سابق نظامی تهران، ناصر سراج به عنوان دادستان جدید نظامی تهران معرفی شد.

ناصر سراج در این آیین عنوان کرد: نیروهای مسلح ما رکن رکینی از نظام هستند که نقش به سزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته اند.

دادستان نظامی تهران گفت: به دنبال این هستیم که اجازه ندهیم ویروس وارد نیروهای مسلح شود و پیشگیری را انجام دهیم و اگر ویروس وارد شد قطعا با شدت برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی دهیم برای یک نفر از نیروی مسلح ما مشکلی ایجاد شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ناصر سراج» دادستان نظامی تهران شد

«ناصر سراج» دادستان نظامی تهران شد