مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-06ورزشي

مدیران غریبه پرست، تیشه به ریشه فوتبال خوزستان می زنند


پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه مدیران غریبه پرست، تیشه به ریشه فوتبال استان می زنند، گفت: گویا مدیریت نفت مسجدسلیمان بی صبرانه منتظر رفتن یزدی بودند.

- ایسنا/خوزستان پیشکسوت فوتبال خوزستان با بیان اینکه مدیران غریبه پرست، تیشه به ریشه فوتبال استان می زنند، گفت: گویا مدیریت نفت مسجدسلیمان بی صبرانه منتظر رفتن یزدی بودند.

امین یزدانی در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: سرانجام مدیران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که به دنبال بهانه بودند، دست از حمایت داریوش یزدی مربی بومی، دلسوز و پاک فوتبال خوزستان کشیدند و مجددا دست همکاری به یک مربی شکست خورده همین فصل لیگ برتر فوتبال کشورمان دراز کردند تا شرایط را تغییر دهد.

وی بیان کرد: چرا مدیران فوتبال استان به ویژه مسجدسلیمان بارها و بارها با مربیان غیربومی همکاری نزدیک و صمیمانه ای داشتند و هر آنچه را که خواستند و طلب کردند در اختیارشان قرار دادند؟ از زمین های تمرینی، اسکان و تغذیه بازیکنان گرفته تا بازی های تدارکاتی و 50 درصد از قراردادهای مالی.

همه موارد ذکر شده را تماما در تهران مهیا کرده اما برای مربیان بومی از حداقل امکانات هم خبری نیست؟ این کارشناس فوتبال افزود: بیشتر بازیکنان نفت مسجدسلیمان را غیربومی ها تشکیل داده اند و در تعطیلات نیم فصل نیز مربیان سابق و غیربومی این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران غریبه پرست، تیشه به ریشه فوتبال خوزستان می زنند

مدیران غریبه پرست، تیشه به ریشه فوتبال خوزستان می زنند