مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 05:252021-04-06اجتماعي

محور خلخال – پونل بازگشایی شد


با تلاش راهداران و عملیات برف روبی، محور خلخال – پونل بعد از شش ماه بازگشایی شد.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان خلخال گفت: با تلاش راهداران و عملیات برف روبی، محور خلخال – پونل بعد از شش ماه بازگشایی شد.

بابایی در جریان بازدید از عملیات بازگشایی محور خلخال – پونل اظهار کرد: با اولین بارش برف پاییزی شاهد بسته شدن این محور گردشگری در جنوب استان بودیم که به محض مساعد شدن شرایط جوی با تلاش راهداران عملیات برف روبی و بازگشایی این مسیر آغاز شده است.

وی تصریح کرد: از 85 کیلومتر محور خلخال – پونل 20 کیلومتر در محدوده استان اردبیل و شهرستان خلخال قرار دارد و مابقی مسیر مربوط به اداره راه و راهداری رضوان شهر در استان گیلان است که انتظار می رود آنها نیز به ادامه بازگشایی مسیر کمک کنند.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: در روزهای اخیر با تلاش راهداران در محدوده استان اردبیل این محور بازگشایی شده اما در محدوده استان گیلان اقدامی برای بازگشایی انجام نشده که در مکاتبه با مسئولان استان همسایه تلاش خواهیم کرد تا هر چه زودتر این محور گردشگری به روی اهالی و گردشگران باز شود.

بابایی افزود: در این مسیر در کنار برف روبی سعی شده تا عملیات بهسازی و روکش آسفالت نیز در سالجاری انجام شود تا هموطنان در تردد این مسیر دچار مشکل خاص نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور خلخال – پونل بازگشایی شد

محور خلخال – پونل بازگشایی شد