مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 فروردین 1400 ساعت 03:252021-04-06بين الملل

هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!


رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا از شرکت های آمریکایی خواست از هرگونه مداخله در قوانین انتخاباتی ایالتی پرهیز کنند.

- هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید! رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا از شرکت های آمریکایی خواست از هرگونه مداخله در قوانین انتخاباتی ایالتی پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا در سخنانی که از رشد اختلاف در ائتلاف چندین دهه ای میان این حزب محافظه کار و شرکت های آمریکایی حکایت دارد، گفت: توصیه من به مدیران اجرایی شرکت های آمریکایی این است که از سیاست دوری کنند.

در این دعواهای بزرگ جانبداری نکنید.

مک کانل در ادامه صحبت هایش به این شرکتها هشدار داد که انجام رفتاری علیه این حزب تبعات دارد، اما به جزییات آن اشاره ای نکرد.

میچ مک کانل در کنفرانس خبری خود گفت: این شرکت ها با تبعاتی جدی مواجه می شوند و آن در صورتی است که به موتور حرکت توده چپ افراطی برای گروگان گرفتن کشورمان از نظم قانون اساسی تبدیل شوند.

مناسبات تجاری گسترده با جمهوری خواهان عمدتا در دوران رهبری دونالد ترامپ کلید خورد و تمرکز این حزب روی محدودیت های رای دهی، خشم کسب و کارهای آمریکایی که حامی گوناگونی هستند و آن را کلید نیروی کار و مشتری مداری خودشان می دانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!

هشدار رهبر جمهوری خواهان آمریکا به شرکت ها: از سیاست دوری کنید!