مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 14:052021-04-05اقتصادي

تخصیص 260 میلیارد تومان اعتبار به جاده های استان اردبیل در سال 99


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال گذشته از مجموع اعتبارات توسعه جاده های استان اردبیل 260 میلیارد تومان تخصیص یافت در حالی که این رقم در سال 96 فقط 21 میلیارد تومان بود و از این حیث رشد 12 برابری را در استان اردبیل شاهد بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محبوب حیدری عصر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: توسعه جاده های استان اردبیل یکی از اولویت های اصلی استان اردبیل در طی سال های اخیر بوده به طوری که پیش از سال 96 استان اردبیل جزء استان های کم برخوردار در توسعه جاده ای بود اما امروز شاهد رشد بسیار مناسبی در این خصوص هستیم و در حال حاضر تمام راه های شریانی استان اردبیل دارای ردیف بودجه ملی هستند.

وی افزود: اولین قدم در توسعه جاده ای استان اردبیل، ایجاد ردیف ملی برای راه های شریانی استان بوده که در طی 4 سال گذشته 536 کیلومتر از راه های استان اردبیل دارای ردیف ملی شده اند که این موضوع در توسعه راه های استان و جذب اعتبارات لازم برای تکمیل طرح های جاده ای بسیار موثر است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: موضوع بعدی انجام مطالعات بزرگراهی بوده که مطالعات امکان سنجی در راه های استان انجام یافته و مطالعات فاز یک و دو مسیر اردبیل به سراب و هم چنین ارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 260 میلیارد تومان اعتبار به جاده های استان اردبیل در سال 99

تخصیص 260 میلیارد تومان اعتبار به جاده های استان اردبیل در سال 99