مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-05سياسي

ایجاد شور و نشاط مهدوی اولویت شهرداری در نیمه شعبان بود


معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز با تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شهرداری در نیمه شعبان گفت: ایجاد شور و نشاط مهدوی به همراه فضاسازی در اولویت برنامه ها بود.

- ایسنا/قم معاون خدمات شهری شهرداری قم نیز با تشریح اقدامات و فعالیت های صورت گرفته شهرداری در نیمه شعبان گفت: ایجاد شور و نشاط مهدوی به همراه فضاسازی در اولویت برنامه ها بود.

سید امیر سامع در دیدار شهردار و مدیران شهری قم با آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، با اشاره به اقدامات انجام شده در نیمه شعبان توسط مجموعه مدیریت شهری اظهار داشت: توجه به بیماری کرونا و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در موضوع نیمه شعبان با همکاری تمام مناطق و سازمان های شهرداری سعی شد با برگزاری برنامه های متنوع شور و نشاط مهدوی را در شهر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انجام دیوارنگاره ها با موضوع بهار مهدوی، نصب پرچم ها و بیرق های شادی و رنگی، نورپردازی هماهنگ در بلوار پیامبر اعظم(ص) و بلوار انتظار، آذین بندی رینگ مسجد جمکران ازجمله اقدامات در نیمه شعبان بود، تصریح کرد: راه اندازی پنج کاروان شادی و اجرای زنده سرود توسط دو کاروان به صورت زنده در نقاط مختلف شهر و برپایی نمایشگاه ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شور و نشاط مهدوی اولویت شهرداری در نیمه شعبان بود

ایجاد شور و نشاط مهدوی اولویت شهرداری در نیمه شعبان بود