مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 10:552021-04-05سياسي

بازدید 27 هزار مسافر نوروزی از بافت تاریخی و جهانی یزد


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با بیان این که از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 978 مورد بازرسی از رستوران ها و مراکز پذیرایی مسافر در این استان انجام شده است، - سید مصطفی فاطمی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با اشاره به ضرورت حمایت از حوزه گردشگری در این استان، اظهار کرد: طبق دستور ستاد ملی مقابله با کرونا در تعطیلات نوروزی امسال تمام هتل ها و مهمان پذیرهای استان یزد با نصف ظرفیت، نسبت به پذیرش مسافر اقدام کردند.

وی با بیان این که امسال به واسطه شیوع کرونا فقط 29 درصد تخت های مسافر در استان یزد اشغال بودند، افزود: از 28 اسفندماه 98 تا 13 فروردین امسال 27 هزار و 314 مسافر به یزد سفر کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد در ادامه با بیان این که در سال گذشته به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا تعداد مسافران نوروزی به شهر میراث جهانی یزد زیر هزار نفر بوده است، گفت: این در حالی است که تعداد مسافران داخلی و خارجی در عید 98 یک میلیون و 900 هزار نفر ثبت شده است.

فاطمی تصریح کرد: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و پذیرش مسافر طرح بازدید مستمر از هتل ها و مراکز اقامتی مجاز در دستور کار میراث فرهنگی قرار گرفت و از ابتدای امسال تا پایان 13 فروردین ماه 978 مورد بازدید نظارتی از رستوراها و مراکز پذیرایی مسافران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 27 هزار مسافر نوروزی از بافت تاریخی و جهانی یزد

بازدید 27 هزار مسافر نوروزی از بافت تاریخی و جهانی یزد