مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:202021-04-04ورزشي

برگزاری مسابقات کشوری غواصی بعد از 5 سال وقفه/ تاکید بر برگزاری رقابت های بانوان


کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت های کشوری این رشته بعد از یک دوره توقف طولانی را به عنوان یکی از اولویت های کاری خود در سال جدید تعیین کرده است.

- کمیته غواصی فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزاری رقابت های کشوری این رشته بعد از یک دوره توقف طولانی را به عنوان یکی از اولویت های کاری خود در سال جدید تعیین کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، امیرحسین فروغ، مسوول کمیته غواصی با یادآوری این که آخرین دوره رقابت های قهرمانی کشور غواصی سال 94 برگزار شد، گفت: در پنج سال گذشته به دلایل مختلف این رقابت ها پیگیری نشد.

فقط یک بار برای برگزاری مسابقات برنامه ریزی هایی صورت گرفت که آن هم بی سرانجام ماند.

او ادامه داد: برگزار نشدن مسابقات کشوری غواصی بی توجهی به برگزاری رقابت های انتخابی برای تیم ملی را هم به دنبال داشت طوری که طی این مدت هیچ رقابتی هم برای تعیین ترکیب تیم ملی غواصی برگزار نشد.

البته در سال های اخیر به جز یک مورد، اعزامی برای تیم ملی غواصی صورت نگرفت اما مشکل اصلی همان برگزار نشدن مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بود.

مسوول کمیته غواصی با یادآوری تشکیل و آغاز به کار کارگروه مسابقات در این کمیته تصریح کرد: این کارگروه فعالیت خود را با تاکید بر از سرگیری دوباره مساب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات کشوری غواصی بعد از 5 سال وقفه/ تاکید بر برگزاری رقابت های بانوان

برگزاری مسابقات کشوری غواصی بعد از 5 سال وقفه/ تاکید بر برگزاری رقابت های بانوان