مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:302021-04-03فرهنگي

نمایش آثار هنرمندان افغانستانی در خانه هنرمندان ایران


نمایشگاه «هم خانه» شامل آثاری از هنرمندان افغانستانی مقیم ایران دوشنبه 16 فروردین ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

- نمایشگاه هم خانه شامل آثاری از هنرمندان افغانستانی مقیم ایران دوشنبه 16 فروردین ماه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، نمایشگاه آثار تجسمی هنرمندان افغانستانی مقیم ایران با عنوان هم خانه در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود.

در این نمایشگاه که دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 10 صبح در خانه هنرمندان ایران افتتاح می شود، بیش از 70 اثر نقاشی، خوشنویسی، مینیاتور و تذهیب، مجسمه و عکس از هنرمندان افغانستانی مقیم ایران به نمایش درمی آید.

این نمایشگاه که با تلاش هنرمندان افغانستانی و حمایت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران و همکاری خانه هنرمندان ایران برگزار می شود، تا 23 فروردین در محل خانه هنرمندان ایران دایر است.

محمدحسین احمدی، محمد ارزگانی، زهرا اسماعیلی، بتول اکبری، فاطمه اکبری، محمدموسی اکبری، گل احمد انوری بلخی، ثریا جعفری، بتول رحیمی، علی رحیمی، زارا رسولی، حمیده سهرابی، شکیلا عالمی، علیخان عبداللهی، بهرامشاه محمودی، محمد مهدی میرزایی و فاطمه میرزایی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آثار هنرمندان افغانستانی در خانه هنرمندان ایران

نمایش آثار هنرمندان افغانستانی در خانه هنرمندان ایران