مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-03بين الملل

بلینکن و همتای اسراییلی درباره «چالش های امنیتی منطقه» رایزنی کردند


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا و «گابی اشکنازی» همتای صهیونیست او درباره مسائلی از قبیل «چالش های امنیتی منطقه» و عادی سازی روابط تل آویو با کشورهای عربی صحبت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ساعتی بعد از رسانه ای شدن اقدام رییس جمهور آمریکا در لغو تحریم های اعمال شده در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ علیه مقام های  دیوان کیفری بین المللی ، وزیر خارجه آمریکا با همتای صهیونیست خود گفت و گو کرد.

طبق وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت ‎و گو کرد.

بلینکن و اشکنازی درباره مسائل مختلف دوجانبه و منطقه ای صحبت کردند و وزیر خارجه دولت بایدن، بر تعهد ناگسستنی واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، وزرای خارجه واشنگتن و تل آویو درباره چالش های امنیتی منطقه، کمک انسان دوستانه به مردم فلسطین و عادی سازی روابط با کشورهای عربی و دارای اکثریت مسلمان صحبت کردند .

در این بیانیه آمده است: وزیر خارجه (بلینکن) بر این باور دولت (بایدن) تاکید کرد که اسراییلی ها و فلسطینیان باید به یک اندازه از آزادی، امنیت، رفاه و دموکراسی بهره مند شوند .

وزارت خارجه آمریکا همچنین خبر داد که بلینکن در رایزنی با اشکنازی بر تعهد مستحکم ایالات متحده در قبال اسراییل و امنیتش تاکید کرد و (وزیر خارجه دولت بایدن) مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن و همتای اسراییلی درباره «چالش های امنیتی منطقه» رایزنی کردند

بلینکن و همتای اسراییلی درباره «چالش های امنیتی منطقه» رایزنی کردند