مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-03فرهنگي

زمان آغاز فعالیت «تئاتر مولوی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره زمان آغاز فعالیت های این مجموعه در سال 1400 و میزبانی از اجرا های نمایشی، - مدیر مرکز تئاتر مولوی اعلام کرد فعالیت این مجموعه در سال 1400 با اجرای یک اثر نمایشی در سالن اصلی مجموعه، از 16 فروردین آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امیرحسین حریری مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره زمان آغاز فعالیت های این مجموعه در سال 1400 و میزبانی از اجرا های نمایشی، گفت: ما از روز دوشنبه 16 فروردین با میزبانی از یک اثر نمایشی در سالن اصلی مجموعه، فعالیت خود را در سال جدید آغاز می کنیم.

طبق بازبینی های انجام شده و مجوز های صادر شده، از دهه آخر فروردین نیز میزبان 2 اثر نمایشی دیگر می شویم.

وی ادامه داد: تا زمان برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران مجموعه میزبان این آثار نمایشی است و با آغاز جشنواره تمامی فضای مجموعه میزبان برگزاری جشنواره خواهد شد.

حریری درباره اثری که از 16 فروردین به صحنه می رود، توضیح داد: این اثر نمایشی که اقتباسی از نمایشنامه یرما است با کارگردانی ندا شاهرخی در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی اجرا می شود.

مدیر مرکز تئاتر مولوی درباره برنامه ریزی برای آغاز به کار مدرسه تئاتر مولوی یادآور شد: ما آمادگی این را داشتیم که بعد از تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز فعالیت «تئاتر مولوی»

زمان آغاز فعالیت «تئاتر مولوی»