مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 22:152021-04-02ورزشي

همدلی خوبی میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد/ بازی سختی داریم


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: همدلی بسیار خوبی میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد و در تلاش هستیم که با خوشحال کردن هواداران، - سال جدید را با پیروزی آغاز کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، داریوش یزدی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر، بیان کرد: به جایگاه تیم نساجی مازندران توجه نمی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: فردا یک بازی سختی را با یکی از تیم های نسبتاً خوب لیگ داریم و با هوشیاری در زمین بازی حضور پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه تمرینات بسیار خوبی را در روزهای گذشته پشت سرگذشتیم، افزود: در این مدت بازیکنان را از نظر فنی و روحی برای ادامه مسابقات آماده کردیم تا به رغم مشکلات اما نتایج شایسته ای را برای شهر به دست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص غایبان این تیم در بازی فردا گفت: محمد بلبلی را به علت محرومیت در اختیار نداریم و از سایر نفرات می توانیم استفاده کنیم.

یزدی با اشاره به اینکه هواداران تیم در ورزشگاه حضور ندارند، گفت: امیدواریم با دل و قلبشان ما را مورد لطفشان قرار بدهند و انرژی های مثبتی را به ما بدهند تا بتوانیم با توان بیشتر مسابقه را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی خوبی میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد/ بازی سختی داریم

همدلی خوبی میان بازیکنان و کادر فنی وجود دارد/ بازی سختی داریم