مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 06:202021-04-02سياسي

مرمت و بازسازی خانه محرومین توسط جهادگران بسیج دانشجویی قزوین


مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از مرمت و بازسازی خانه محرومین در بخش کوهین خبر داد.

- قزوین- مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین از مرمت و بازسازی خانه محرومین در بخش کوهین خبر داد.

امیر حسین ایزدی در گفت وگو با مهر اظهار کرد: دانشجویان بسیجی و جهادی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین این روزها به بخش کوهین هجرت کرده اند تا با انجام خدمات مختلف رایگان در کنار محرومان این بخش باشند.

وی افزود: هرساله با فرارسیدن ایام نوروز فرصت ویژه ای برای حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم ایجاد می شود و اگرچه امسال شرایط کرونا محدودیت های زیادی را به وجود آورد اما برنامه ریزی های خوبی جهت اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم صورت گرفت.

مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین عنوان کرد: 10 دانشجوی جهادگر از 5 فروردین الی 11 فروردین 1400 در عرصه عمرانی، فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمات به مردم شریف بخش کوهین پرداختند.

وی افزود: جوانان بسیجی گروه جهادی شهید شاطری بعد از شناسایی و دریافت اطلاع از وضعیت خانه محرومی که در شهر کوهین زندگی می کردند اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی خانه محرومین توسط جهادگران بسیج دانشجویی قزوین

مرمت و بازسازی خانه محرومین توسط جهادگران بسیج دانشجویی قزوین