مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-01پزشكي

اعمال محدودیت های تردد در روز طبیعت در کبودراهنگ


فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعمال محدودیت های ترددی در روز طبیعت را ضروری دانست و گفت: کبودراهنگی ها در روز طبیعت به تفرجگاه ها نروند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان کبودراهنگ اعمال محدودیت های ترددی در روز طبیعت را ضروری دانست و گفت: کبودراهنگی ها در روز طبیعت به تفرجگاه ها نروند.

حجت اله مهدوی پنجشنبه 12 فروردین در جلسه ستاد کرونای شهرستان کبودراهنگ با اعلام اعمال محدودیت های ویژه تردد برای 13 فروردین در این شهرستان، اظهارکرد: این محدودیت ها به طور قطع برای پیشگیری از افزایش شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم است.

وی با قدردانی از خدمات کادر بهداشت و درمان و همراهی خوب مردم با ستاد کرونا و تأکید بر تأمین واکسن مورد نیاز گروه های در معرض خطر مانند کادر درمان و پاکبانان، افزود: با توجه به مهمانپذیر بودن روستاهای شهرستان آمار بیماران در هفته جاری رو به افزایش است.

فرماندار کبودراهنگ با تأکید بر عدم عادی انگاری بیماری کرونا، از مردم شهرستان خواست برای حفظ سلامتی خانواده و فرزندان خود بیش از گذشته دستورات ستاد کرونای شهرستان را جدی بگیرند چرا که ورود شهرستان های دیگر به موج چهارم کرونا به دلیل سهل انگاری مردم ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های تردد در روز طبیعت در کبودراهنگ

اعمال محدودیت های تردد در روز طبیعت در کبودراهنگ