مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 20:402021-03-31سياسي

آماده ایجاد موزه موسیقی در سنندج هستیم


شهردار سنندج در بازدید از موزه ها و کارگاه های صنایع دستی شهر سنندج از آمادگی کامل این شهرداری برای ایجاد و راه اندازی موزه موسیقی در این شهر خبر داد.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج در بازدید از موزه ها و کارگاه های صنایع دستی شهر سنندج از آمادگی کامل این شهرداری برای ایجاد و راه اندازی موزه موسیقی در این شهر خبر داد.

حشمت الله صیدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت جهانی سنندج بعنوان شهر خلاق موسیقی یک قدم بسیار تاثیرگذار در زمینه معرفی فرهنگ و موسیقی غنی این شهر بود.

وی از تلاشها و خدمات ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج در ایام تعطیلات نوروز قدردانی کرد و افزود: برای معرفی توانمندی ها، پتانسیل ها و زیبایی ها شهر سنندج به تمامی علاقه مندان در داخل و خارج از کشور یک تعامل و همکاری همگانی نیاز است.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اقدامات و برنامه های شهرداری را طی چند سال اخیر قابل تقدیر برشمرد و گفت: راه اندازی موزه موسیقی یک عامل محرک در توسعه صنعت گردشگری در شهر سنندج است و برای این منظور اقدامات اجرایی لازم در دستور کار است.

وی لزوم همکاری شهرداری را در حفاظت ازبناها و آثار تاریخی را مهم ارزیابی کرد و افزود: حفظ بافت تاریخی و با ارزش شهر سنندج بعنوان یک سند هویتی فقط با همکاری ارگان های دیگر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده ایجاد موزه موسیقی در سنندج هستیم

آماده ایجاد موزه موسیقی در سنندج هستیم