مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 13:152021-03-30سياسي

جهان را علیه اپیدمی عهد شکنی واکسینه کنیم


دستگاه دیپلماسی بجای چانه زنی در داخل و خدای ناکرده اقدامات ایذایی برای گفتگوی مجدد با غرب، به منظور جلوگیری از بدعت عهد شکنی باید جهان را علیه اپیدمی عهد شکنی که با گستاخی دولت ترامپ گسترش و با حیله گری دولت جدید امریکا ادامه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید مصالح عمومی بوده و باعث تشدید مشکلات داخلی خواهد شد.

بعلاوه اینکه گستاخی دولت امریکا را بیشتر و به دلیل اپیدمی عهد شکنی، اقدامی برعلیه منافع عمومی ملت های جهان بوده و باج خواهی های دولت امریکا را افزایش می دهد و راه را بر زیاده خواهی و عهد شکنی دیگر دولت ها و رژیم ها می گشاید.

شایسته است دستگاه دیپلماسی کشور، به جای چانه زنی در داخل و خدای ناکرده اقدامات ایذایی برای گفتگوی مجدد با غرب، به منظور جلوگیری از بدعت عهد شکنی، جهان را علیه اپیدمی عهد شکنی که با گستاخی دولت ترامپ گسترش و با حیله گری دولت جدید امریکا ادامه دارد، بسیج کند.

قطعا هرگونه نرمش ایران در برابر دولت امریکا به ضرر ملت ایران و جامعه جهانی است؛ زیرا آنها را گستاخ تر و سنت شوم عهد شکنی را اپیدیمی کرده و دودش را نثار چشم همه ملت ها خواهد کرد.

در سطح داخلی نیز انتظار می رود با عنایت به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر مخرب وعده های بی عمل در اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی، جریان ها و شخصیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان را علیه اپیدمی عهد شکنی واکسینه کنیم

جهان را علیه اپیدمی عهد شکنی واکسینه کنیم