مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 12:102021-03-30سياسي

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان برگزار شد


آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار هرمزگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی صبح امروز(10 فروردین ماه) برگزار شد.

- آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان برگزار شد ایسنا/هرمزگان آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، معاون استاندار هرمزگان، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان استانی صبح امروز(10 فروردین ماه) برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان اظهار کرد: هر اندازه خدمتگزاران، مدیران و مسئولان خدمتگزاری خود را افزایش دهند بر سیادت آن ها نزد خداوند متعال و مردم نیز افزوده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده تصریح کرد: در مسیر خداوند بودن یک افتخار بوده و خدمت کردن در دستگاهی مانند کمیته امداد امام خمینی(ره) و جامه عمل پوشاندن به نیاز نیازمندان، بزرگ ترین خدمت برای یک خدمتگزار است.

مایه فخر دنیا و آخرت است که انسان توفیق پیدا کند در خدمت نیازمندان باشد و امروز همه ما مفتخریم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان برگزار شد